PLAN ZAMÓWIEŃ NA ROK 2021
|
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
1 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Wersja nr |
|
|
|
1 |
|
||
|
|
|
||||||
|
zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2021 nr 1 |
|
||||||
|
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu [...] nr [...])1) |
|
||||||
Zamawiający: |
||||||||
Nazwa: Gmina Czarnków |
Krajowy numer identyfikacyjny:2) 7632091377 |
|||||||
Adres: Rybaki 3 |
||||||||
Miejscowość: Czarnków |
Kod pocztowy: 64-700 |
Kraj: Polska |
||||||
Adres strony internetowej: czarnkowgmina.pl |
||||||||
Adres poczty elektronicznej: urzad |
Numer telefonu kontaktowego: +48 67 255 22 27 |
|||||||
Rodzaj zamawiającego:3) Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
||||||||
|
||||||||
_____________________________________ 1) Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień. 2) Numer NIP lub REGON. 3) Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy: 1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorząd 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić). |
||||||||
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne |
||||||
|
||||||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura |
Orientacyjna wartość |
Przewidywany termin wszczęcia |
Informacje dodatkowe7) |
Informacja na temat |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. ROBOTY BUDOWLANE |
||||||
1.1.1 |
Budowa zjazdu publicznego wraz z placem manewrowym na działkę o nr ewidencyjnym 25/3 w m. Sarbia |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
185 000,00 zł |
III – IV kwartał |
|
|
1.1.2 |
Przebudowa drogi gminnej , ulicy Parkowej w Gębicach |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
598 373,72 zł |
III kwartał |
|
|
1.1.3 |
Budowa drogi gminnej w Kuźnicy Czarnkowskiej, ul. Różana, ul. Parkowa ul .Pocztowa, ul. Akacjowa (w systemie zaprojektuj i wybuduj)PROW 2014-2020 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
1 896 700,00 zł |
I kwartał |
|
|
1.1.4 |
Budowa dodatkowego oświetlenia drogowego w m. Brzeźnie na ul. Gębickiej |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
112 200,00 zł |
III kwartał |
|
|
1.1.5 |
Rozbudowa sali wiejskiej w Mikołajewie II etap |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
187 000,00 zł |
II – III kwartał |
|
|
1.1.6 |
Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Gębice |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
496 600,00 zł |
II-III kwartał |
|
|
2. DOSTAWY |
||||||
1.2.1 |
Zakup samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Gajewo |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
243 900,00 zł |
II kwartał |
|
|
1.2.2 |
Dostawa opału dla Gminy Czarnków na sezon grzewczy I półrocze 2021 r. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
70 200,00 zł |
I kwartał |
|
|
1.2.3 |
Dostawa opału dla Gminy Czarnków na sezon grzewczy II półrocze 2021 r. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
74 800,00 zł |
IV kwartał |
|
|
3. USŁUGI |
||||||
1.3.1 |
Świadczenie usług transportowych – przewozy uczniów Gminy Czarnków w roku szkolnym 2021/2022 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
819 000,00 zł |
III kwartał |
|
|
|
||||||
____________________________________ 4) Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień: 1) tryb podstawowy – bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy); 2) tryb podstawowy – negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy); 3) tryb podstawowy – negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy); 4) partnerstwo innowacyjne; 5) negocjacje bez ogłoszenia; 6) zamówienie z wolnej ręki; 7) konkurs; 8) umowa ramowa. 5) Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług. 6) Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym. 7) Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe). 8) Należy wskazać, czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu. |
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne |
||||||
|
||||||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura |
Orientacyjna wartość |
Przewidywany termin wszczęcia |
Informacje dodatkowe12) |
Informacja na temat |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. ROBOTY BUDOWLANE |
||||||
2.1.1 |
|
|
|
|
|
|
2.1.2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
2. DOSTAWY |
||||||
2.2.1 |
|
|
|
|
|
|
2.2.2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
3. USŁUGI |
||||||
2.3.1 |
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 8.200.000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czarnków w 2021 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
|
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 845 000,00 zł |
III kwartał |
|
|
2.3.2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
____________________________________ 9) Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień: 1) przetarg nieograniczony; 2) przetarg nieograniczony; 3) negocjacje z ogłoszeniem; 4) dialog konkurencyjny; 5) partnerstwo innowacyjne; 6) negocjacje bez ogłoszenia; 7) zamówienie z wolnej ręki; 8) konkurs; 9) umowa ramowa; 10) dynamiczny system zakupów. 10) Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług. 11) Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym. 12) Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe). 13) Należy wskazać, czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu. |
PLAN ZAMÓWIEŃ NA ROK 2020