OBWIESZCZENIE
O ZAPOZNANIU SIĘ Z MATERIAŁEM DOWODOWYM
Działając na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2024. poz. 572) zwanej k.p.a, w związku art. 74 ust. 3 w związku z art. 33 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2024 poz. 1112) zwanej ustawą „ooś”
Wójt Gminy Czarnków
zawiadamia strony postępowania
o zebranym materiale dowodowym i o możliwości wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz o przeprowadzeniu procedury udziału społeczeństwa w której każdy miał prawo do składania uwag i wniosków w terminie 30 dni, tj. od 23.07.2024 r. do 22.08.2024 r. w postępowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 178 Wałcz – Oborniki odcinek od km 43+800 do km 45+741 wraz ze skrzyżowaniem drogi DW178 z DW174 w km 44+065 w gm. Czarnków”, które zgodnie § 3 ust. 1 pkt 62 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839), zaliczane jest do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla którego sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko może być wymagane.
Zgodnie z art. 9 i 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024. poz. 572) organy administracji publicznej są obowiązane do należytego i wyczerpującego informowania stron o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie ich praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego. Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Strony mogą zapoznać się z dokumentacją w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pok. Nr 12, tel: 67 349 56 66 w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku godz. 7.30-15.30. w terminie 21 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej. Brak kontaktu w podanym terminie zostanie uznane za brak wniesienia uwag do przedmiotowej sprawy.
Ponadto informuję, że przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Wójt Gminy Czarnków otrzymał opinie nr ON-NS.9011.12.31.2022 z dnia 05.07.2022 r. od Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Czarnkowie i postanowienie nr BD.ZZŚ.2.435.199.2022.AK z dnia 15.07.2024 r. od Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz postanowienie nr WOO-II.4221.8.2024.WN.15 z dnia 27.11.2024 r. od Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, o uzgodnieniu realizacji powyższego przedsięwzięcia po przeprowadzeniu oceny oddziaływania na środowisko.
Podczas przeprowadzenia procedury udziału społeczeństwa, w której każdy miał prawo do składania uwag i wniosków w terminie 30 dni, tj. 23.07.2024 r. do 22.08.2024 r. nie wniesiono uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie.
W postępowaniu liczba stron postępowania przekracza 10, z tego powodu zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji następuje w formie publicznego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
WÓJT GMINY CZARNKÓW
/-/ Krzysztof Chyży
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na tablicach ogłoszeń,
na stronie internetowej: bip.czarnkowgmina.pl,
na okres od 3 grudnia 2024 roku do 7 stycznia 2025 roku.