OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. promocji gminy i sportu
Wymiar czasu pracy
1/2 etatu
Planowane zatrudnienie
od dnia 06 kwietnia 2023 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony; zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy
o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy będzie skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem
Wykształcenie
- średnie
- wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce
mile widziany profil: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, wychowanie fizyczne
Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie średnie lub wyższe jw.
6. Prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe
1. Doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa.
3. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych.
4. Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania administracyjnego, jrwa).
5. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek.
6. Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
7. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
8. Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania.
9. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office.
10. Obsługa urządzeń biurowych.
11. Znajomość programów graficznych i podstawowych narzędzi do obróbki graficznej.
12. Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów.
13. Odporność na stres.
14. Łatwość w nawiązywaniu kontaktu.
15. Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
W zakresie promocji:
1. wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję gminy, jej terenów, walorów turystycznych i krajobrazowych,
2. współpraca z merytorycznymi referatami przy realizacji wszelkich form promocji,
3. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i pozyskiwaniem materiałów promocyjnych, tekstów, przeprowadzanie wywiadów, gromadzenie dokumentacji fotograficznej i tekstowej,
4. inicjowanie nowych rozwiązań mających na celu promocję gminy, jej terenów, walorów turystycznych i krajobrazowych,
5. pomoc przy organizacji imprez kulturalnych promujących gminę,
6. współudział w organizacji spotkań, konferencji, imprez okolicznościowych,
7. współdziałanie w zbieraniu i opracowywaniu informacji o pracy referatów urzędu,
8. czynny udział w spotkaniach/wyjazdach wójta, zastępcy wójta, sekretarza związanych z promocją gminy oraz bieżące zamieszczanie pozyskanych materiałów (fotografii, relacji, wywiadów) w gminnych mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej Gminy Czarnków,
9. prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych oraz dbanie o dobry wizerunek Gminy Czarnków,
10. utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu celem zamieszczania (publikacji) informacji z działalności organów gminy i jednostek organizacyjnych,
11. przygotowywanie informacji oraz zamieszczanie ich w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej gminy,
12. przygotowywanie artykułów do publikacji prasowych oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów,
13. bieżące informowanie mieszkańców gminy o działaniach władz lokalnych,
14. prowadzenie gminnej strony internetowej w zakresie promocji gminy, w szczególności aktualizacja danych na stronie,
15. redagowanie cyklicznych życzeń okolicznościowych (m.in. Dzień Babci i Dziadka, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Dzień Seniora, Dzień Sołtysa, Wielkanoc, Dzień Edukacji Narodowej, Święto Niepodległości, Boże Narodzenie) oraz listów gratulacyjnych (Jubileusz Długoletniego Pożycia Małżeńskiego), konsultowanie ich z władzami gminy.
W zakresie sportu:
16. inspirowanie, wspierane i koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania sportu, współpraca z organizacjami pozarządowymi, klubami, grupami nieformalnymi w zakresie organizowania sportu,
17. współpraca z podmiotami związana z organizacją, zabezpieczeniem i przeprowadzeniem imprez i zawodów sportowych,
18. współdziałanie ze szkołami w zakresie sportu i rekreacji,
19. pomoc przy organizowaniu drużyn na zawody sportowo-rekreacyjne na szczebel powiatowy,
20. prowadzenie całości spraw związanych z zakupem pucharów, nagród rzeczowych, wyjazdów na zawody sportowe, przygotowywaniem dyplomów itp.
Pozostałe zadania:
21. wykonywanie czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
22. przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, teczek prowadzonych spraw - w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi,
23. koordynacja w zakresie umieszczania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
24. realizowanie prawa obywateli dostępu do informacji w zakresie prowadzonych zadań z wyjątkiem ograniczeń określonych w ustawach,
25. współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urząd wojewódzki, urząd marszałkowski, itp.),
26. stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych na zajmowanym stanowisku,
27. realizacja zadań obrony cywilnej wynikających z zajmowanego stanowiska pracy,
28. przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych,
29. wykonywanie czynności zleconych przez przełożonych mające na celu dobro samorządu terytorialnego, w ramach posiadanych kwalifikacji na zajmowanym stanowisku.
Zakres odpowiedzialności:
Pracownik odpowiada bezpośrednio za decyzje podjęte w ramach posiadanych uprawnień (lub podjęte bez uprawnień) oraz za pozostałe zagadnienia wynikające z pracy na zajmowanym stanowisku, ponosi odpowiedzialność służbową na zasadach obowiązujących przepisów prawa.
Pracownik ponosi odpowiedzialność za prowadzenie całokształtu spraw na zajmowanym stanowisku oraz za kontrolę merytoryczną faktur w procesie kontroli finansowej w zakresie spraw prowadzonych przez pracownika.
Warunki pracy na stanowisku
1. Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu.
2. Praca w godzinach 730 – 1530 .
3. Praca administracyjno – biurowa oraz w terenie.
4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.
5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.
6. Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
5. Dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe.
6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
9. Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
Termin składania ofert
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. promocji gminy, kultury i sportu” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
w terminie do dnia 31.03.2021 r. do godz. 15.30
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i własnoręcznie podpisać.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach zostaną odesłane pocztą.
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.
2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków.
4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa
5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 255 22 27.
Czarnków, 20.03.2023 r.
Wójt Gminy Czarnków
Bolesław Chwarścianek