Czarnków, dnia 09.09.2024 roku
IGK.271.2.5.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości
poniżej 130 000,00 zł netto
I. Zamawiający:
Gmina Czarnków
ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
NIP: 763-20-91-377, REGON: 570791069,
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr 180334P wraz z remontem przepustu.
Ze względu na otrzymane dofinansowanie z Nadleśnictwa Trzcianka zadanie będzie podzielone na II etapy:
Remont drogi gminnej nr 180334P
Remont drogi polegał będzie na cięciu asfaltu, rozbiórce około 50 m2 drogi o nawierzchni bitumicznej, rozbiórce przepustu i przyczółków oraz murku wraz z wywozem materiału, ułożeniem krawężników, odtworzeniem drogi z użyciem kruszywa granitowego, profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod konstrukcję nawierzchni, ułożeniu betonowej kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowej w ilości 50 m2, montażu dwóch barierek ochronnych o długości 8,00 m każda, montażem oznakowania, humusowaniem i obsianie trawą.
Remont przepustu drogowego w ciągu drogi
Prace będą polegały na usypaniu grobli i wykonaniu koryta tymczasowego (bajpasu), przygotowaniem koryta rzeki do montażu dwóch rur przepustowych o średnicy ϕ=2000 mm i długości 5,00 m każda, wykonaniem zasypki przepustu wraz z zagęszczeniem, umocnieniem skarp płytami ażurowymi ułożonymi na podsypce betonowej, umocnieniem koryta rzeki kiszką faszynową oraz zasypaniem bajpas i usunięciem grobli.
III. Termin realizacji zamówienia: do 10.11.2024 r.
IV. Miejsce realizacji zamówienia:
Działka nr 251/1 obręb Radosiew, gmina Czarnków, powiat czarnkowsko-trzcianecki, województwo Wielkopolskie
V. Warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający je stawia:
Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do prac odbył wizję lokalną terenu planowanej drogi oraz jej otoczenia.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający postawił takie warunki:
Nie dotyczy.
VII. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im waga punktową lub procentową:
Zastosowane będzie jedno kryterium oceny ofert – cena (100%).
VIII. Sposób obliczenia punktacji za spełnienie poszczególnych kryteriów:
Punktacja obliczana będzie wg poniższego wzoru:
Cena oferty najkorzystniejszej (brutto)
Liczba punków = ----------------------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty badanej (brutto)
IX. Sposób i termin składania ofert:
1. Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 4 (sekretariat), w terminie do dnia 23 września 2024 r., do godz. 10:00, z dopiskiem „Oferta – Remont drogi gminnej nr 180334P wraz z remontem przepustu.”.
2. Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer NIP, numer telefonu,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
3. Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 25 września 2024 r. a o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
X. Termin związania ofertą:
30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
XI. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego wszelkie interesujące go informacje w sprawie przedmiotu zamówienia i warunków zawartych w zapytaniu ofertowym.
Zapytania należy składać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres juliusz.piatek@ugczarnkow.pl.
Do kontaktowania się ze składającymi oferty wyznaczony został p. Juliusz Piątek-Inspektor ds. drogownictwa, tel.(067) 349-56-67, godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7:30 do 15:30, siedziba Zamawiającego, Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 19, II piętro.
XII. Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia bądź wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
……………………….……………
(podpis Kierownika Zamawiającego
lub osoby upoważnionej